nedeľa 31. júla 2011

(NE)AKCEPTUJEM

4 komentáre:

  1. dalsie z videii,ktore zaliezaju az pod kozu a sposobuju(aspon mne)zle svedomie,su to veci,ktore viem,ale radsej schovam hlavu do piesku ako pstros...pretoze som sa pytala,co mozem JA uz zmenit a ako?viem,ze ak chces zmenit svet,musis zacat od seba...ale je to tazke...je to revolucne...odvazne ...a preto Teba(aj ked vobec netusim kto si) za to obdivujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to ze si to uz pozrela a ze si mi napisala je revolucne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty si sa odhodlal k tej zmene "aspoň" takto prispieť. Zopakujem to, čo napísala SilviFox - obdivujem ťa. Pekné video, vynikajúco spracované.
    Silné. Zdieľal som ho na facebooku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Aries, dakujem pekne, dufam ze aj moja buduca tvorba sa ti bude pacit!

    OdpovedaťOdstrániť